Welkom, lees dit eerst.

Mededelingen en forum nieuwtjes van de beheerder vind je hier
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Leor
Forum beheerder
Berichten: 8
Lid geworden op: 16-04-2013 19:33

Welkom, lees dit eerst.

#1 Bericht door Leor » 08-03-2014 16:19

Hallo nieuw lid,

Wat leuk dat je dit forum hebt gevonden. Dit is 't forum voor en door circusliefhebbers!
Dit forum is officieel gestart op wereldcircusdag 2013 (20 april) door Leor.
Ivm onvoorziene omstandigheden (ziekte, invaliditeit) heb ik in seizoen 2013 niks met
dit forum kunnen doen helaas.
Seizoen 2014 hoop ik een mooie (door) start te kunnen maken met dit forum.

Ben je nog geen lid en vind je circussen wel leuk, maak je dan lid. Zo krijg je toegang
tot het gehele forum!

Lees in dit subforum nog eventjes de regeltjes en de andere belangrijke mededelingen.
Scrol vanaf forum mededelingen maar eens omlaag, deel je mening of stel je vraag in 't
feedback forum, stel je vervolgens even voor in het wie is wie gedeelte en vanaf dan kun
je reportages / reviews / vragen etc etc gaan posten in de daaronder staande forums.
Post je tekst in de juiste forums, dan is het makkelijk leesbaar voor iedereen.

Als dit forum gaat groeien zullen er vast en zeker dingen gaan veranderen, in positieve
zin, hiervan houd ik jullie op de hoogte in dit subforum en of per nieuwsbrief.
Heb je vragen of opmerkingen? Stel ze bij Feedback of door middel van 'n privé bericht.
Voor vragen over de werking van dit forum kun je ook kijken bij FAQ.

En nu maar reclame maken onder de andere circus fans zodat binnenkort iedereen van
het bestaan van dit forum af weet. Mond op mond reclame is immers nog altijd de beste
reclame!

Bedankt voor het registreren, samen gaan we er iets leuks van maken met zijn allen! :D

Plaats reactie